Zmiany regulaminu Taniejniebedzie.pl
17 czerwca 2019 r.

W dniu 17 czerwca 2019 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§4 Ceny i Płatności” punkt:
„7. Usługodawca może obciążyć Klienta dodatkową opłatą za Usługę, jeżeli:

  • a) Klient podczas składania Zamówienia poda nieprawdziwe dane dotyczące Przesyłki.
  • b) Klient wprowadzi niewystarczające lub nieprawidłowe dane adresowe podczas składania Zamówienia.
  • c) Przesyłka ze względu na swoje właściwości uszkodzi inne przesyłki przyjęte do transportu przez Przewoźnika.
  • d) Klient bez porozumienia z Usługodawcą wyda Przewoźnikowi dyspozycję mającą wpływ na koszty Usługi.

Wysokość opłat dodatkowych określa CENNIK ». Jeżeli w Cenniku nie ma wyszczególnionej opłaty dodatkowej za opisane wyżej zdarzenia, zastosowanie ma cennik umieszczony na stronach internetowych Przewoźników. W szczególnych przypadkach, wartość opłaty dodatkowej będzie ustalana na podstawie wystawionej Usługodawcy faktury przez Przewoźnika, zawierającej przedmiotową opłatę.”

został zmieniony na:
„7. Usługodawca może obciążyć Klienta dodatkową opłatą za Usługę, jeżeli:

  • a) Klient podczas składania Zamówienia poda nieprawdziwe dane dotyczące Przesyłki.
  • b) Klient wprowadzi niewystarczające lub nieprawidłowe dane adresowe podczas składania Zamówienia.
  • c) Przesyłka ze względu na swoje właściwości uszkodzi inne przesyłki przyjęte do transportu przez Przewoźnika.
  • d) Klient bez porozumienia z Usługodawcą wyda Przewoźnikowi dyspozycję mającą wpływ na koszty Usługi.

Wysokość opłat dodatkowych określa CENNIK »."

30 maja 2019 r.

W dniu 30 maja 2019 r. zmianie uległ regulamin serwisu Zlapkuriera.pl.

W „§3 Usługi świadczone przez przez Zlapkuriera.pl” punkt: „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy InPost, 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis),Poczty Polskiej oraz Ambro Express i 15 dni roboczych dla firm K-EX (Geis Parcel), Patron Service oraz RÖHLIG SUUS od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express.” został zmieniony na „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis), Poczty Polskiej oraz Ambro Express i 15 dni roboczych dla firm InPost, K-EX (Geis Parcel), Patron Service oraz RÖHLIG SUUS od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express.”

28 maja 2019 r.

W dniu 28 maja 2019 r. zmianie uległ regulamin serwisu Zlapkuriera.pl.

W „§1 Postanowienia Ogólne” punkt: „2. W regulaminie zostały użyte następujące definicje:” pozycja „m)” dodano pozycję „https://ambroexpress.pl”

W „§3 Usługi świadczone przez przez Zlapkuriera.pl” punkt: „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy InPost, 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis) oraz Poczty Polskiej i 15 dni roboczych dla firm K-EX (Geis Parcel), Patron Service oraz RÖHLIG SUUS od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską oraz RÖHLIG SUUS.” został zmieniony na „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy InPost, 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis),Poczty Polskiej oraz Ambro Express i 15 dni roboczych dla firm K-EX (Geis Parcel), Patron Service oraz RÖHLIG SUUS od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską, RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express.”

W „§3 Usługi świadczone przez przez Zlapkuriera.pl” punkt: „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską oraz RÖHLIG SUUS tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).” został zmieniony na „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską,RÖHLIG SUUS oraz Ambro Express tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).”

25 kwietnia 2019 r.

W dniu 25 kwietnia 2019 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§1 Postanowienia Ogólne” punkt: „2. W regulaminie zostały użyte następujące definicje:” pozycja „m)” dodano pozycję „https://www.paczkawruchu.pl/”

22 lutego 2019 r.

W dniu 22 lutego 2019 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§3 Usługi świadczone przez przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost, 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis) oraz Poczty Polskiej i 15 dni roboczych dla firm K-EX (Geis Parcel) oraz RÖHLIG SUUS od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską oraz RÖHLIG SUUS.” został zmieniony na „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy InPost, 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis) oraz Poczty Polskiej i 15 dni roboczych dla firm K-EX (Geis Parcel), Patron Service oraz RÖHLIG SUUS od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską oraz RÖHLIG SUUS.”

18 lutego 2019 r.

W dniu 18 lutego 2019 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost oraz 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel) w przypadku pobrania Standard, ETL (Geis) oraz Poczty Polskiej od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz Pocztę Polską.” został zmieniony na „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost, 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis) oraz Poczty Polskiej i 15 dni roboczych dla firm K-EX (Geis Parcel) oraz RÖHLIG SUUS od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską oraz RÖHLIG SUUS.”

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz Pocztę Polską tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).” został zmieniony na „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), Pocztę Polską oraz RÖHLIG SUUS tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).”

19 grudnia 2018 r.

W dniu 19 grudnia 2018 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§1 Postanowienia ogólne” punkt: 3, pozycja m) „Regulamin Przewoźnika – właściwy dla poszczególnych Przewoźników regulamin dostępny pod adresem": usunięto pozycję https://www.pekaes.pl/pl »

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „6.Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost oraz 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel) w przypadku pobrania Standard, ETL (Geis), PEKAES oraz Poczty Polskiej od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Pocztę Polską. ” został zmieniony na „Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost, 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, ETL (Geis) oraz Poczty Polskiej i 15 dni roboczych dla firmy K-EX (Geis Parcel) od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz Pocztę Polską."

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „7.Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Pocztę Polską tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).” został zmieniony na „Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz Pocztę Polską tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD)."

W dniu 6 grudnia 2018 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§6 Reklamacje” punkt: „3.Reklamacje dotyczące niewłaściwie wykonanej usługi lub jej kosztów należy zgłaszać przez formularz kontaktowy ».” został zmieniony na „Reklamacje dotyczące niewłaściwie wykonanej usługi lub jej kosztów należy zgłaszać przez formularz kontaktowy », zamieszczając uzupełniony formularz reklamacyjny znajdujący się tutaj."

27 sierpnia 2018 r.

W dniu 27 sierpnia 2018 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§1 Postanowienia Ogólne” punkt 2, pozycja: „b) Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonała rejestracji w Serwisie.” została zmieniona na „b) Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która dokonała rejestracji w Serwisie.”

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost oraz 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Poczty Polskiej od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Pocztę Polską.” został zmieniony na „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost oraz 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel) w przypadku pobrania Standard, ETL (Geis), PEKAES oraz Poczty Polskiej od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Pocztę Polską.”

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Pocztę Polską tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).” został zmieniony na „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel) w przypadku pobrania Standard, ETL (Geis), PEKAES oraz Pocztę Polską tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).”

24 lipca 2018 r.

W dniu 24 lipca 2018 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§1 Postanowienia Ogólne” punkt: „2. W regulaminie zostały użyte następujące definicje:” pozycja „m)” dodano pozycję „https://www.poczta-polska.pl”

W „§1 Postanowienia Ogólne” punkt: „2. W regulaminie zostały użyte następujące definicje:” pozycja „m)” zmieniono pozycję: z „https://inpost.pl/pl/pomoc/cenniki-i-regulaminy/regulaminy” na „https://inpost.pl”

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost oraz 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz PEKAES od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz PEKAES.” został zmieniony na „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost oraz 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Poczty Polskiej od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Pocztę Polską.”

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz PEKAES tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).” został zmieniony na „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis), PEKAES oraz Pocztę Polską tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).”

4 czerwca 2018 r.

W dniu 4 czerwca 2018 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost oraz 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT oraz PEKAES od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT oraz PEKAES.” został zmieniony na „6. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) w terminie 7 dni roboczych dla firmy Patron Service i InPost oraz 10 dni roboczych dla firm FedEx, DPD, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz PEKAES od doręczenia przesyłki na podany przez Klienta numer konta bankowego, wprowadzony do Serwisu podczas składania Zamówienia z zastrzeżeniem pkt 7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany przez Klienta numer konta. Pobrania są zwracane przez Usługodawcę dla Usług realizowanych przez InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz PEKAES.”

W „§3 Usługi świadczone przez Taniejniebedzie.pl” punkt: „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT oraz PEKAES tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).” został zmieniony na „7. Usługodawca zwraca pieniądze z usługi „za pobraniem” (COD) realizowanej przez firmy InPost, FedEx, DPD, Patron Service, DHL, UPS, TNT, K-EX (Geis Parcel), ETL (Geis) oraz PEKAES tylko po otrzymaniu ich od Przewoźnika. To Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za terminowość zwrotu pieniędzy z usługi „za pobraniem” (COD).”

1 czerwca 2018 r.

W dniu 1 czerwca 2018 r. zmianie uległ regulamin serwisu Taniejniebedzie.pl.

W „§1 Postanowienia Ogólne” punkt: „1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług przez spółkę CWK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Rybnej 18, 82-300 Elbląg, KRS 0000661744, NIP 5783123588, REGON 366475426, e-mail: [email protected], właściciela serwisu internetowego www.taniejniebedzie.pl. został zmieniony na „1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług przez spółkę CWK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 77C/3A, 82-300 Elbląg, KRS 0000661744, NIP 5783123588, REGON 366475426, e-mail: [email protected], właściciela serwisu internetowego www.taniejniebedzie.pl.

W „§4 Ceny i płatności” punkt: „6. Klient może zażądać zwrotu środków zgromadzonych na Koncie Prepaid. Środki zostają przelane na wskazany rachunek bankowy. Żądanie zwrotu środków z Konta Prepaid musi być w formie pisemnej, wysłane na adres Taniejniebedzie.pl ul. Rybna 18 82-300 Elbląg. Jeżeli Usługodawca nie jest osobą fizyczną, zwrot środków nastąpi po przysłaniu pisemnego oświadczenia o otrzymaniu korekty faktury. Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 30 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków.” został zmieniony na „6. Klient może zażądać zwrotu środków zgromadzonych na Koncie Prepaid. Środki zostają przelane na wskazany rachunek bankowy. Żądanie zwrotu środków z Konta Prepaid musi być w formie pisemnej, wysłane na adres Taniejniebedzie.pl al. Grunwaldzka 77C/3A 82-300 Elbląg. Jeżeli Usługodawca nie jest osobą fizyczną, zwrot środków nastąpi po przysłaniu pisemnego oświadczenia o otrzymaniu korekty faktury. Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 30 dni roboczych od spełnienia powyższych warunków.”

W „§8 Odstąpienie od umowy” punkt: „3. W celu odstąpienia od umowy należy wysłać na adres Taniejniebedzie.pl ul. Rybna 18 82-300 Elbląg stosowne oświadczenie.” został zmieniony na „3. W celu odstąpienia od umowy należy wysłać na adres Taniejniebedzie.pl al. Grunwaldzka 77C/3A 82-300 Elbląg stosowne oświadczenie.”